Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

Μπουρδολογία και χολή για τον «902»

Συνεχίζουν τα ΝΕΑ και ο ΔΟΛ την προσπάθεια να δημιουργήσουν εντυπώσεις σε βάρος του ΚΚΕ
Συνεχίζουν τα «Νέα» του Συγκροτήματος Λαμπράκη την απελπισμένη προσπάθεια να δημιουργήσουν εντυπώσεις γύρω από την πώληση του «902», με σαφή στόχο να συκοφαντήσουν το ΚΚΕ και να «στοιχειοθετήσουν» την κατασκευασμένη κατηγορία περί «αδιαφάνειας» στις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν. Παρά το γεγονός ότι το ΚΚΕ με σαφήνεια ενημέρωσε για τις διαδικασίες πώλησης του «902», η εφημερίδα του ΔΟΛ επιμένει στο φύλλο του Σαββατοκύριακου να γράφει για «αδιαφανή πώληση σε άγνωστο αγοραστή μέσω ενός πλέγματος οφσόρ εταιριών».



Φτάνει, μάλιστα, στο σημείο να συνδέει την εταιρεία που αγόρασε το σταθμό με το ...διατροφικό σκάνδαλο του αλογίσιου κρέατος, προσπαθώντας με αυθαιρεσίες και μυθεύματα να δημιουργήσει εντυπώσεις σε βάρος του ΚΚΕ. Τα «Νέα» ανακαλύπτουν «ένα καλά στημένο σχέδιο για την απόκρυψη των πραγματικών ιδιοκτητών του πλέγματος των οφσόρ που βρίσκεται πίσω από την εξαγορά του 902», θέλοντας να φορτώσουν στο ΚΚΕ τον τρόπο που λειτουργούν οι εταιρείες και διακινούνται κεφάλαια στον καπιταλισμό, τον οποίο η εφημερίδα υπερασπίζεται, ενώ το ΚΚΕ τον πολεμάει.

Το ρεπορτάζ επικαλείται «ειδικούς που έχουν ασχοληθεί με την ανάλυση δεδομένων οφσόρ» καθώς και την «έρευνα του Πρότζεκτ για το Οργανωμένο Εγκλημα και τη Διαφθορά (OCCRP), μια μη κυβερνητική οργάνωση ερευνητών δημοσιογράφων κυρίως από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ», για να πουν ότι ο «λαβύρινθος»των εταιρειών πίσω από την αγορά του «902» οδηγεί στο σκάνδαλο με το αλογίσιο κρέας!

Βέβαια, τα «Νέα» και ο ΔΟΛ ουδόλως ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο συστήνονται και λειτουργούν οι διάφορες εταιρείες στον καπιταλισμό, αφού με τους ίδιους νόμους κάνουν τις δουλειές τους και οι μεγαλομέτοχοι του Συγκροτήματος. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να χτυπήσουν το ΚΚΕ, με αυθαίρετα συμπεράσματα, που καμιά σχέση δεν έχουν με τις διαδικασίες πώλησης του «902, οι οποίες άλλωστε ελέγχονται από όλους τους αρμόδιους φορείς.

Είναι τέτοια η πρεμούρα τους να συκοφαντήσουν το ΚΚΕ, που φτάνουν ξεδιάντροπα να ισχυρίζονται ότι «το κόμμα της εργατικής τάξης μπορεί να γνωρίζει και να εκμεταλλεύεται τους τρόπους λειτουργίας του καπιταλισμού, αλλά αδυνατεί να κατανοήσει την πολυπρισματική πραγματικότητα». Επαληθεύεται ωστόσο ότι κανένας πόνος δεν τους έπιασε για το γεγονός ότι κλείνει ο «902», αφού το «ρεπορτάζ» τους βρίθει από απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για το πρόγραμμα του σταθμού.

Λένε συγκεκριμένα ότι μετά το 1991, ο «902» έχασε τον «πλουραλισμό» του και «η ενημέρωση πλέον μοιάζει με προπαγάνδα (...) ο ραδιοσταθμός αρχίζει να μοιάζει με τον "Ριζοσπάστη" των FM (...) η τηλεοπτική συχνότητα δομείται γύρω από ένα κομματικό δελτίο ειδήσεων με φτηνό υλικό». Τέτοιο είναι το μίσος τους για την «άλλη φωνή» στην ενημέρωση, που με συνέπεια υπηρέτησε ο «902» σαν σταθμός του ΚΚΕ, ώστε να βγάζουν χολή για τα Μέσα του Κόμματος, το μοναδικό «αντίπαλο δέος» στη βρώμικη αστική προπαγάνδα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου