Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Δελαστίκ: δαιμόνιος ντετέκτιβ, πολιτικός στοχαστής ειδικού βάρους


Η γκαμπαρντίνα είναι το σήμα-κατατεθέν του δαιμόνιου ερευνητή

Ο χρυσαυγίτης δολοφόνος, αυτό το ανθρωπόμορφο κτήνος [tribute to Panos Sombolos] που έσφαξε εν ψυχρώ στη μέση του δρόμου τον αριστερό αντιφασίστα Παύλο Φύσσα στην Αμφιάλη, έδρασε με δική του πρωτοβουλία ή εκτελούσε εντολές; Και αν εκτελούσε εντολές, από ποιους πολιτικούς κύκλους προέρχονταν οι εντολές αυτές; [έλα μου ντε!] Ή μήπως προέρχονταν από επιχειρηματικούς κύκλους; Δεν θα παραστήσουμε φυσικά τον αστυνομικό ντετέκτιβ για να απαντήσουμε. Θα παρακολουθούμε –με εξαιρετική δυσπιστία προς ό,τι λέει η αστυνομία, είναι αλήθεια– την εξέλιξη του αστυνομικού ρεπορτάζ [δυσπιστούμε προς την αστυνομία, αλλά θα βασίσουμε την πολιτική μας ανάλυση στο αστυνομικό ρεπορτάζ...] για να διαμορφώσουμε τελική άποψη για τα γεγονότα.





Επειδή όμως το έγκλημα είναι καθαρά πολιτικό, θα κάνουμε ορισμένες πολιτικές σκέψεις γύρω από αυτό. Ακόμη και για τα πιο στυγερά πολιτικά εγκλήματα, το θεμελιώδες αφετηριακό σημείο της ανάλυσης, ξεκινάει πάντα από τις πιθανές απαντήσεις στο ερώτημα: «Ποιος ωφελείται πολιτικά από το έγκλημα;» [αυτό είναι πολιτικό ερώτημα; Το ΚΚΕ ωφελείται πολιτικά από το έγκλημα. Τον έφαγε ο Περισσός τον Φύσσα;]. Αυτός που ωφελείται δεν είναι πάντα ο ένοχος, γιατί ειδικά στην πολιτική οι συνέπειες μιας δολοφονίας μπορεί να είναι διαφορετικές από αυτές που υπολόγιζαν όσοι τη σχεδίασαν [τότε τι νόημα έχει η ερώτηση "ποιος ωφελείται πολιτικά" ως η κατεξοχήν μάλιστα πολιτική ερώτηση, αστροπελέκι μου;]. Πάντως από πολιτική σκοπιά (το υπογραμμίζουμε, από πολιτική, όχι από αστυνομική σκοπιά, [ναι, είναι σαφές ότι γράφεις πολιτική ανάλυση εσύ τώρα] γιατί μπορεί να αποδειχθούν γεγονότα που ανατρέπουν τις πολιτικές εικασίες) πολύ δύσκολα μπορεί κανείς να υποθέσει ότι την εντολή δολοφονίας την έδωσαν ηγετικά στελέχη πρώτης γραμμής του κόμματος στο οποίο ανήκει ο δράστης, [αθώα η Χρυσή Αυγή, απεφάνθη ο ντετέκτιβ] εκτός πια αν με κάτι τα εκβίαζαν άλλοι κύκλοι [οι Χρυσαυγίτες θύματα εκβιασμών. Συγκέντρωση Αλληλεγγύης στον Μιχαλολιάκο σήμερα, έξω απ' τα γραφεία του Μπόμπολα]. Η Χρυσή Αυγή πάντως υφίσταται σοβαρή πολιτική ζημιά [ρε την καημένη...] με τη δολοφονία που διέπραξε ο δράστης. Από κόμμα που εκφράζει την κοινωνική οργή και την απόγνωση [κόμμα διαμαρτυρίας, δηλαδή] πολιτικά καθυστερημένων δεξιών [τι θα πει..."πολιτικά καθυστερημένων";] κυρίως ψηφοφόρων εναντίον της μνημονιακής πολιτικής της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ [και αντιμνημονιακή η Χ.Α. Όπως εσύ Γιώργο!],μετά τη δολοφονία και την επίθεση εναντίον μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στο Πέραμα εμφανίζεται ως κόμμα του …«να σφάξουμε τους αριστερούς»! [Όχι ρε φίλε! Μα η Χρυσή Αυγή! Που δεν ακούμπησε άνθρωπο πριν γίνει το κακό στην Αμφιάλη; Αυτό το κόμμα-Γκάντι, που δεν έδειρε καν κόσμο μπροστά στις κάμερες της τηλεόρασης πάνω από 5-6 φορές;] Η μείωση της εκλογικής απήχησης της ΧΑ μετά τη δολοφονία του Π. Φύσσα πρέπει να θεωρείται δεδομένη [τραγωδία για το αντιμνημονιακό μπλοκ, ασ' τα να πάνε, Γιώργο μου].


Η Αριστερά σε όλες τις αποχρώσεις της τίποτα δεν κερδίζει από αυτή την υπόθεση [γιατί Γιώργο μου;], ούτε φυσικά το κίνημα [ποιο κίνημα Γιώργο μου;]. Μια δολοφονία προκαλεί πάντοτε φόβο [αυτό είδες όλες αυτές τις μέρες στις συνοικίες του Πειραιά, Γιώργο μου;], είτε το ομολογεί κανείς είτε όχι. Εννοούμε φόβο στο λαό [για αυτούς που κατέβασαν τα ρολά στα γραφεία της Χ.Α στην Ιεράπετρα και όπου φύγει-φύγει μιλάς Γιώργο μου;], όχι στην πρωτοπορία. Άλλο πράγμα να διαδηλώνεις και άλλο πράγμα να απειλείσαι από μαχαιροβγάλτες[είδες εσύ να μην κατεβαίνει κόσμος στον δρόμο Γιώργο μου;]. Η μόνη που ωφελείται πολιτικά από τη δολοφονία είναι η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου [...είπε ο Γιώργος μου]. Ακριβώς όπως και στην περίπτωση της Μαρφίν [καμία σχέση Γιώργο μου, εκείνα τα γεγονότα χρεώθηκαν στην...αριστερά κι όχι στο παρακράτος Γιώργο μου, το ξέχασες Γιώργο μου;], ενώ όλη η Ελλάδα απεργούσε εναντίον της κυβέρνησης[ποιος ήρθε;], η δολοφονία υποχρέωσε δικαιολογημένα όλους τους Έλληνες να συζητούν για το έγκλημα που διέπραξε ο κτηνώδης χρυσαυγίτης [ενώ...απεργούσαν εναντίον της κυβέρνησης είπαμε;]. Επιπροσθέτως, μετά τη δολοφονία, η σύγχρονη εκδοχή της κυβέρνησης «Τσολάκογλου» των γερμανόδουλων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αυτοπροβάλλεται ως …«εγγύηση για την αποτροπή του εμφύλιου πολέμου μεταξύ των δύο άκρων»! [γιατί Γιώργο μου αστροπελέκι μου εσύ, ΠΡΙΝ τη δολοφονία πώς αυτοπροβαλλόταν ρε όρθιο ζώο, μπαρδόν Γιώργο μου, παρασύρθηκα] «Θείο δώρο» για τον Σαμαρά και τον Βενιζέλο η δολοφονία από πολιτική σκοπιά! [δεν εξαρτάται από μας αυτό Γιώργο μου; Από μας είπα, έτσι; Όχι από σας] Σαν όρνια όρμησαν να εκμεταλλευθούν πολιτικά τη δολοφονία [δεν είχαν και τα περιθώρια να συνεχίσουν να κάνουν την τρελή Γιώργο μου...κάπως έπρεπε να βγουν από πάνω, αναμενόμενο δεν είναι Γιώργο μου;]. Πρέπει να σημειώσουμε ότι εμάς μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση ο τρόπος που κινήθηκε ο δολοφόνος [και μένα Γιώργο μου μου είχε κάνει εντύπωση που ο Κασιδιάρης γρονθοκόπησε την Κανέλη εν ψυχρώ μπροστά στις κάμερες ακουκούλωτος για να τον δει όλη η Ελλάδα, ή που κινηματογραφούσαν μόνοι τους τις επιθέσεις στους μικροπωλητές --και ποιος έβγαλε φωτογραφίες του Φύσσα να ξεψυχάει άραγε Γιώργο μου;-- αλλά δεν το κανα θέμα Γιώργο μου] Διέπραξε εν ψυχρώ το φόνο στο κέντρο της Αμφιάλης, με δεκάδες αυτόπτες μάρτυρες, χωρίς να προσπαθήσει έστω και με ένα κράνος μοτοσικλετιστή να καλύψει κάπως το πρόσωπό του [είδες Γιώργο μου; Και οι άλλοι Γιώργο μου που πέταγαν προχτές πέτρες στους διαδηλωτές πίσω απ' τα ΜΑΤ, ούτε και αυτοί κάλυπταν τα πρόσωπά τους!] Δεν προσπάθησε καν να διαφύγει. Άφησε επί τόπου το μαχαίρι της δολοφονίας με τα δακτυλικά του αποτυπώματα. Όλα αυτά ενώ ήταν πασίγνωστος στην Αμφιάλη και επίσης πασίγνωστη η πολιτική του ταυτότηταυστήρια πράματα, ε Γιώργο μου; Σαν να μην περιμένουν να συλληφθούν καν, ε; Γιατί άραγε Γιώργο μου;]


Αυτή η συμπεριφορά υποδηλώνει άνθρωπο που δολοφονεί για να συλληφθεί [όπως ο Κασιδιάρης γρονθοκοπεί για να συλληφθεί, ο Μπαρμπαρούσης χτυπά μετανάστες για να συλληφθεί, ο Λαγός απειλεί για να συλληφθεί, ο Παναγιώταρος επιδεικνύει το κουμπούρι για να συλληφθεί...], να καταδικαστεί με ισόβια και να μπει φυλακή για πολλά χρόνια [μπράβο Γιώργο μου αετέ μου. Πάσχει από κατάθλιψη και ενοχές που έγινε Χρυσαυγίτης]. Έχει πλήρη επίγνωση ότι η δολοφονία θα αποδοθεί και στον πολιτικό του χώρο, τη Χρυσή Αυγή [όση πλήρη επίγνωση είχε η Χρυσή Αυγή ότι έχει χεστεί το σύμπαν φωτογραφίες του όταν αρνιόταν ότι είναι μέλος της και απειλούσε με μηνύσεις Γιώργο μου, Αϊνστάιν μου εσύ]. Δεν παριστάνουμε τον επιθεωρητή Κλουζό[απαπαπαπα Γιώργο μου, τι να παραστήσεις, αφού είσαι!], αλλά αυτή η στάση ταιριάζει πολύ περισσότερο σε δολοφόνο που εκτελεί εντολές, [αλλά όχι της Χρυσής Αυγής, είπαμε, ε Γιώργο μου; Άσχετες] παρά σε ένα κτήνος που δρα εξ ιδίας πρωτοβουλίας [από πότε τα κτήνη δρουν εξ ιδίας πρωτοβουλίας βρε Γιώργο;]. Αυτός ο τρόπος δράσης και τα σίγουρα ισόβια μειώνουν επίσης δραστικά την περίπτωση να είχε πάρει ο δολοφόνος εντολή από επιχειρηματικούς και όχι πολιτικούς κύκλους [Είναι ξεχωριστοί αυτοί οι κύκλοι, ε Γιώργο; Δεν μιλιούνται καν. Τι σχέση έχει τώρα ο μεγαλοβιομήχανος με το πολιτικό κόμμα; Καμία. Πάντως ο Μπόμπολας αποκλείεται να εμπλέκεται Γιώργο μου, μην ανησυχείς]. Μεγάλη οργή προκαλεί η πολιτική στάση του Σαμαρά και του Βενιζέλου μετά τη δολοφονία του 34χρονου αντιφασίστα καλλιτέχνη. Τι μας είπε ο πρωθυπουργός διά στόματος του στενότατου συνεργάτη του, Χρύσανθου Λαζαρίδη, ο οποίος φυσικά δεν θα τολμούσε ποτέ να διακηρύξει τέτοιες πολιτικές θέσεις χωρίς την έγκριση του Αντώνη Σαμαρά; Ότι η δολοφονία αποδεικνύει πως …ο ΣΥΡΙΖΑ «παραμένει εκτός συνταγματικού τόξου»!!! [Πόσες φορές είπαν τα ίδια ΠΡΙΝ τη δολοφονία ρε στόκε, εεεε, Γιώργο μου;] Αυτή είναι η θέση του Σαμαρά! Τι μας είπε ο Βενιζέλος; Ότι «το πρόβλημα δεν είναι η θεωρία των άκρων, το πρόβλημα είναι ότι μέσα στο αμάλγαμα του λεγόμενου “αντιμνημονιακού τόξου” συνυπάρχουν δυνάμεις οι οποίες ειναι ακροδεξιές, ναζιστικές, παραδοσιακά κομμουνιστικές και βεβαίως δήθεν νεοριζοσπαστικές», όπως δήλωσε στο Βήμα FM! Με άλλα λόγια, αφού και ο χρυσαυγίτης δολοφόνος και το θύμα ήταν αντιμνημονιακοί, το κατά Βενιζέλο πρόβλημα είναι ότι …«οι αντιμνημονιακοί σφάζουν ο ένας τον άλλον»!!! [και τι θα λεγε ο Βενιζέλος μανούλα μου, ο Πάγκαλος τα λεγε αλλιώς;]


Δεν είναι απλώς εξοργιστικές οι θέσεις Σαμαρά – Βενιζέλου. Το σοβαρότερο είναι ότι πυκνώνουν τις αναπόδεικτες –μέχρι στιγμής, τουλάχιστον– αμφιβολίες για το κατά πόσο ο δολοφόνος έδρασε όντως πρωτοβουλιακά ή αν σκότωσε εκτελώντας εντολές κάποιων άγνωστων σε εμάς κέντρων, διαφορετικών πάντως από την ηγεσία της Χρυσής Αυγής. [Αφού διαχωρίσουμε το μεγάλο κεφάλαιο απ' την πολιτική, τη Χρυσή Αυγή απ' το (παρα)κράτος, και τον φόνο στην Αμφιάλη από σωρεία επιθέσεων, μαχαιρωμάτων, φόνων μεταναστών και ιδιωτών, προπηλακισμών, απειλών, εκβιασμών, προκύπτει το μέγα μυστήριο των άγνωστων κέντρων. Μην είναι οι Ελ Γιώργο μου; Μην είναι οι Οβραίοι;]
Ίδωμεν…
Γράφει ο Γιώργος Δελαστίκ - Εφημερίδα «Πριν».

πηγη: Lenin Reloaded

1 σχόλιο: